Selasa, 19 Maret 2013

What a real man


A psychic talking to a ghost...

Psychic  : What's the cause of your death?

Ghost    : I'm struck by a car trying to save someone..

Psychic : Why did you do that?

Ghost   : Cause i don't want to my love get hurt..

Psychic : Maybe she's sad now coz your dead?

Ghost   : No, she's happy now..

Psychic : Why ?

Ghost  : Coz the one that i saved....is the man that she loves.

Hari ini saya menemukan ini dari seorang teman. Ini serius, membacanya berulang-ulang kali membuat saya menitikkan air mata. Jika saya menemukan pria seperti ini, mungkin saya akan menjadi wanita paling beruntung+paling egois sedunia. Yang pertama, saya-dicintai orang yang saya cintai. yang kedua, saya-dicintai orang yang tidak-saya-cintai-balik, namun orang itu hanya memikirkan kebahagiaan saya. Sementara, mungkin saja saya tak pernah melihat ke arahnya. What a real man :')





Tidak ada komentar:

Posting Komentar